logo
Výzkum o podnikajících ženách v České republice

Výzkum "Podnikání jako mužský svět?" byl proveden s cílem porozumět specifickým výzvám a příležitostem, kterým čelí sebezaměstnané ženy a mikropodnikatelky v České republice. Studie se zaměřila na jejich zkušenosti s digitálními technologiemi, kompetence v této oblasti a využívání měkkých dovedností. Význam studie spočívá v poskytování cenných poznatků, které mohou pomoci zlepšit podporu podnikajících žen a přispět k jejich úspěchu v podnikatelském prostředí.

Dokumenty ke stažení

Česká verze

PDF
Shrnutí studie

Krátké shrnutí hlavních zjištění a závěrů výzkumu zaměřeného na podnikající ženy v ČR. Obsahuje klíčové body týkající se digitalizace, měkkých dovedností a vnímání podnikatelek ve společnosti.

English version

PDF
Executive summary

Executive summary of the main findings and conclusions of the research focused on women entrepreneurs in the Czech Republic. It includes key points on digitalization, soft skills, and the perception of female entrepreneurs in society.

Česká verze

PDF
Plná verze studie

Kompletní verze studie obsahující podrobnou analýzu kvalitativních dat o zkušenostech sebezaměstnaných žen a mikropodnikatelek v České republice. Studie se zaměřuje na digitalizaci, měkké dovednosti a další důležité aspekty podnikání žen.

English version

PDF
Full version of the study

Full version of the study, providing detailed analyses of qualitative data on the experiences of self-employed women and women micro-entrepreneurs in the Czech Republic. The study focuses on digitalization, soft skills, and other important aspects of women's entrepreneurship.

Persony

Výzkum Sociologického ústavu Akademie věd ČR identifikoval různé typy podnikatelek v České republice, které se liší věkem, životní situací a podnikatelskými zkušenostmi. Jejich identifikace umožňuje lépe porozumět specifickým potřebám a podporám, které mohou napomoci ke zlepšení podnikatelského prostředí pro ženy v České republice.

Persony ke stažení

Česká verze

PDF
Kompletní popis person

Dokument představující různé typy podnikatelek na základě jejich věku, životní situace a podnikatelských zkušeností. Obsahuje důvody pro zahájení podnikání, výzvy, kterým čelí, a řešení, které může nabídnout platform Pro podnikavé a program Mastercard Strive v Česku.

English version

PDF
Personas description

Document presenting various types of women entrepreneurs based on their age, life situation, and business experiences. It includes reasons for starting a business, challenges they face, and solutions that the Pro podnikavé platform and the Mastercard Strive in Czechia program can offer.