MarkeThink Academy
MarkeThink Academy
Ovládnout marketing je v podnikatelských začátcích celkem náročné. Proto jsme připravili MarkeThink Academy: během jednoho měsíce vám pomůže dosáhnout úspěchu v online světě.
Organizátor: Lipo.Ink a LK Sobě
Lektoři: Eva Jirsová, Tomáš Schwarz, Martin Mussil, Klára KlaPi Mouchová, Lenka Stawarczyk, Zuzana Pětníková
Délka: 5 x 4 hodiny
Jazyk: čeština
Úroveň obtížnosti: začátečník - středně pokročilý
Co se naučíte a/nebo v čem se zlepšíte:
- Naučíte se, jak se rozhodovat a stanovovat si priority, když máte omezený rozpočet, a jak poznat férovou nabídku.
- Seznámíte se s Google Ads a zjistíte, jak vyhodnocovat výkon kampaně nebo specialistů, kteří se vám o ně starají.
- Zjistíte, jak definovat a měřit cíle webu a proč je potřebujete znát už na začátku.
- Dozvíte se, jak zadávat práci agentuře i freelancerům.
- Seznámíte se se sociálními sítěmi a naučíte se, jak tvořit obsah na sociální sítě tak, aby bavil lidi a zároveň nenudil algoritmy.
- Zjistíte, jak na Facebooku budovat značku a jak si správně nastavit reklamy v Meta Ads.
- Dozvíte se, jak se AI správně ptát, které nástroje využít pro které úkoly a společně si nastavíme AI tak, aby pochopila hlas naší značky a přizpůsobovala tomu výstupy.
- Budete znát trendy a inovace v marketingu pro rok 2025.
Kdy a kde?
- Začínáme 29. ledna 2025.
- Během jednoho měsíce nás čeká celkem 5 odpoledních bloků (vždy 14:00–18:00). Podívejte se na harmonogram akademie.
- Potkávat se budeme v Lipo.ink – Libereckém podnikatelském inkubátoru.
Kolik akademie stojí?
- Poplatek za jednoho účastníka činí 3 500 Kč.
Základy PPC marketingu: jak na Google Ads & Jak si vyhodnotit marketingové nástroje výkon vs strategie – Eva Jirsová
- Eva má více než 5 let zkušeností v oblasti PPC marketingu. Specializuje se na Google Ads a ve svém bloku se bude věnovat právě jim.
- Naučí vás vytvářet účinné reklamy, vybírat správná klíčová slova a efektivně využívat obsahovou síť. Získáte praktické rady pro optimalizaci kampaní a jejich vyhodnocování a dozvíte se, kdy zapojit kampaně do marketingového mixu.
Marketing shora: “top view” očima manažera – Tomáš Schwarz
- Tomáš se stará o komunikaci technologické firmy DEVINN. Také se zabývá strategiemi pro malé a střední firmy, zejména v oblasti B2B marketingu technických produktů.
- Tomáš říká, že “pokud podnikáte, dříve nebo později se pro vás marketing stane hlavně manažerskou disciplínou. Nemusíte umět všechno na 100 %. Stačí, když víte, co můžete od jednotlivých oblastí čekat a jaké parametry sledovat.”. Proto se s ním v akademii na marketing podíváte z „ptačí perspektivy”.
Proč by vás měl zajímat obchodní výkon vašeho webu a proč jeho grafika zas tak ne – Martin Mussil
- Martin je expert v optimalizaci obchodního výkonu e-shopu, webu i aplikace. Na poli e-commerce se pohybuje už 13 let a pomáhal růst největším českým online projektům.
- Ve svém bloku se zaměří na to, jak vůbec přemýšlet nad webovou stránkou, co si správně definovat, jak měřit cíle webu a jak důležitá je pro uživatele vašeho webu hodnota obsahu.
Úvod do marketingu na sociálních sítích & Efektivní Meta reklama pro začátečníky – Klára Mouchová
- Klára je profík sociálních sítí. Zaměřuje se na menší firmy, kterým pomáhá prorazit sociální sítě. Je také autorkou blogu jaknasocky.cz.
- Ukáže vám, jak z Facebooku a Instagramu vymáčknout maximum i bez placených reklam. Naučíte se, jak sítě fungují a jak toho využít ve svůj prospěch i jak tvořit obsah, aby sociální sítě i v dnešním silně konkurenčním prostředí budovaly vaši značku a zaujaly nové lidi. Proberete i jak si správně nastavit reklamy v Meta Ads.
Jak zapojit AI pro svůj marketing & AI v marketingu prakticky – Lenka Stawarczyk
- Lenka je marketérka s mnohaletou praxí z různých pozic. Teď se už víc než rok intenzivně věnuje využití AI nástrojů a vybírá její nejzajímavější přínosy marketérům a kreativcům.
- Dozvíte se, jak zapojit AI do marketingového workflow, kdy vám pomůže nejvíc a kde dává smysl si stále zachovat svoji „lidskost”. V druhé části workshopu si společně projdete Správce reklam od Mety a ukážete si krok za krokem celý proces nastavování a spouštění první kampaně.
Trendy v marketingu pro rok 2025 & Jak si vyhodnotit marketingové nástroje výkon vs strategie – Zuzana Pětníková
- Zuzana aktuálně působí jako CMO v digitální agentuře Inago, kterou spoluzaložila. Specializuje se na marketingové strategie pro online prostředí. Také je spoluzakladatelkou iniciativy Ženy ze Severu, mentorkou pro #HolkyzMarketingu a ambasadorkou projektu Womenture.
- Podívá se s vámi na klíčové trendy, které formují budoucnost marketingu. Odhalíte, jak tyto trendy ovlivní strategie značek a interakci se zákazníky. A co například přinese konec Cookies nebo trend jako je VR?