Máma má firmu: Jak uspět a nevyhořet
Máma má firmu: Jak uspět a nevyhořet
Na setkání věnovaném ženskému podnikání se dozvíte, jak se vyvarovat nejčastějších chyb, kde hledat podporu a jak nevyhořet. Čeká vás inspirativní vystoupení, zasvěcená diskuze i sdílení zkušeností. Přijďte se seznámit s ženami, které řeší podobné otázky jako vy, a užít si vzájemnou podporu.
Událost pořádá platforma Pro podnikavé a nezisková humanitární organizace Care Česká republika ve spolupráci s magazínem Heroine v hotelu Alma Prague na adrese V Jirchářích 8, Praha 1.
Co by ženám pomohlo, aby mohly podnikat svobodně, sebevědomě a úspěšně? Mateřství a rodičovská je jeden z důvodů, proč se ženy do podnikání pouštějí. Ale nutnost skloubit péči a práci je tím, co ženám často brání byznys naplno rozjet.
Pro koho je událost určena:
- pro ženy
- podnikavé ženy - podnikatelky, ženy podnikající na mateřské/rodičovské dovolené, ale i zkušené podnikatelky
- Vstup je zdarma
- Dětský koutek bude zajištěn (Chůva Katty)
O čem to celé bude?
Událost zaměřená na ženské podnikání plná praktických tipů, rad a návodů - co dělat, co naopak nedělat, jak překonat konkrétní překážky, abychom mohly ve svém podnikání uspět a nezbláznit se z toho. Načerpejte inspiraci od zkušených podnikatelek a naučte se, jak na to.
Program:
-
14:00–14:15 doors open
-
14:15–14:30 zahájení – Jana Fišerová, Head of Research & Monitoring Pro podnikavé
-
14:30–15:30 panelová diskuze – Jak uspět a nevyhořet
Pavla Francke, podnikatelka a spoluzakladatelka firmy Haakon
Lenka Simerská, socioložka, ministerstvo práce a sociálních věcí
Lucie Václavková, kariérní poradkyně a moderátorka podcastu Pay Gap
Radan Šafařík, ředitel odboru rovnosti žen a mužů, úřad vlády -
15:30–15:45 open mic
-
15:45–16:15 coffee break
-
16:15–16:25 rozhovor s Denisou Ladkou Morgensteinovou, zakladatelkou MIMAMI
-
16:25–17:10 workshop - Jak vést tým a posunout své podnikání na další úroveň
-
17:10–18:00 networking
Workshop Jak vést tým a posunout své podnikání na další úroveň
povede Andrea Bohačíková, CEO & zakladatelka organizace M.Arter
Máte pocit, že musíte zvládnout všechno sama? Nemusíte! Na této přednášce se zaměříme na to, jak rozvíjet svůj leadership, aby vaše podnikání rostlo a vy jste mohla vést tým s jistotou a bez zbytečného stresu. Chcete posunout své podnikání i sebe na další úroveň? Tento workshop je přímo pro podnikatelky, které chtějí vést týmy i projekty s lehkostí a jasnou vizí. Zapomeňte na multitasking a naučte se být skutečnou leaderkou svého podnikání!
Co si odnesete?
Jak budovat a vést tým: Praktické tipy na delegování, které vám ušetří čas i energii.
Rozvoj leadershipu: Proč je důležité mít vlastní vizi a jak ji přenést na ostatní.
Jak na osobní značku: Naučíte se, jak vaše autentické já může inspirovat váš tým i zákazníky.
M.arter inspirace: Prozradím, jak jsem vybudovala úspěšný 100% remote tým s 85% asynchronní spoluprací a jak tento model můžete využít i vy.
Přednáška je praktická, a plná konkrétních rad. Získáte sebevědomí, nástroje i inspiraci, abyste mohla podnikat nejen efektivně, ale i s radostí!
Událost moderuje:
Ilona Kleníková Moderátorka a editorka časopisu Heroine. Připravuje podcast Hlas Heroine. Vystudovala teorii kultury a většinu svého života o kultuře a společnosti píše do novin a časopisů. Má ambici pomocí slov a textů přispívat k tomu, aby svět byl lepším, zábavnějším a férovějším místem k životu.
Partnery události jsou:
- Magazín Heroine
- společnost Partners
- coworkingový prostor MIMAMI pro pracující rodiče s dětmi
MIMAMI bude místem, kde se můžete plně soustředit na práci, zatímco o vaše děti se postarají kvalifikované chůvy v bezpečné, moderní dětské zóně. Nemusíte tak dělat kompromisy mezi prací, rodinou a časem pro sebe. MIMAMI otevře 5. 5. 2025 v nově vznikajícím projektu Nuselský pivovar.
Benefit pro účastnice konference: Aktivujte si členství v MIMAMI a získejte 3 měsíce zdarma a kredit v hodnotě 3 000 Kč na poskytované služby. Zažijte jako první nový koncept coworkingového prostoru s kvalifikovaným hlídáním dětí a fit zónou na jednom místě.
Kdo jsou naši hosté?
1. Andrea Bohačíková
Andrea Bohačíková je zakladatelkou a CEO platformy M.arter, která již šest let mění český pohled na rodičovskou dovolenou, diverzitu a inkluzi, flexibilní práci a prorodinnou firemní politiku. Pod jejím vedením se M.arter stal lídrem v podpoře rodičů a zaměstnavatelů, přičemž prosazuje myšlenku „Rodičovská není brzda, když nechcete“. Andrea dlouhodobě pomáhá sladit rodinný život s kariérou podle potřeb rodičů a zaměstnavatelů, a to ve společnosti, kde jsou podmínky pro rodiče malých dětí jedny z nejhorších v EU.
2. Lenka Simerská
Socioložka, mezinárodně uznávaná expertka na téma pay gap a na trh práce v kontextu rovných příležitostí žen a mužů, diverzity a CSR. Pracuje na Ministerstvu práce a sociálních věcí jako hlavní gestorka projektu Rovná odměna.
3. Lucie Vaclávková
Jako kariérová poradkyně a lektorka na volné noze pomáhá ženám vzít kariéru do vlastních rukou, ať už plánují jít cestou zaměstnání nebo rozjet vlastní podnikání. Tématu žen v práci se věnuje v podcastu Pay Gap a také v knize Pay Gap: Kratší konec provazu. Za své projekty získala třikrát ocenění Národní cena kariérového poradenství.
4. Pavla Francke
Jako bývalá běžkyně na lyžích Pavla a její manžel v roce 2019 založili vlastní firmu specializující se na výrobu holí pro běžecké lyžování a Nordic walking. Značka HAAKON dlouhodobě spolupracuje s Technickou univerzitou v Liberci a dnes své produkty exportuje do Německa, Francie, Španělska, Polska, Slovenska a Kanady. Pavla zakládala podnikání na mateřské dovolené se dvěma malými dětmi, nyní je ve firmě zodpovědná za marketingovou komunikaci a rozvoj podnikání. V roce 2022 získala druhé místo v soutěži Podnikavá žena a rok poté třetí místo v soutěži Rodinný podnik roku.
5. Radan Šafařík
Radan Šafařík vystudoval právo a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě. Od roku 2010 pracuje v Odboru rovnosti žen a mužů, v současnosti na pozici ředitele. Je tak zodpovědný za koordinaci politik v oblasti genderové rovnosti. Českou republiku zastupuje v řadě orgánů na evropské i mezinárodní úrovni.